Σε Τούρκους tour operators «κλείνει το μάτι» ο Τατούλης…για μπίζνες στην Πελοπόννησο!
Σε περιφερειακές σχέσεις ιμπεριαλιστικού τύπου «έκλεισε το μάτι» ο Πέτρος Τατούλης στο 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow, που έγινε στις 2 του Απρίλη στην Κωνσταντινούπολη,από την Marketing Greece Α.Ε σε συνεργασία με τη Turkish Airlines.
Στο 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow συμμετείχαν οι Περιφέρειες Πελοποννήσου, Νοτίου Αιγαίου και Κεντρικής Μακεδονίας,όπου και παρουσίασαν το ελληνικό τουριστικό προϊόν πολυτελείας σε ένα στοχευμένο κοινό τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και μέσων ενημέρωσης.
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου στο χαιρετισμό του, μέσω του διαδικτύου,αφού τόνισε την παραδοσιακή φιλοξενία των Πελοποννησίων προς τους επισκέπτες και το υψηλό επίπεδο ασφάλειας, απηύθυνε πρόσκληση στους tour operators να επισκεφθούν την Πελοπόννησο και να εξοικειωθούν με τις υποδομές της,τονίζοντας ιδιαίτερα ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου αναδεικνύεται με ταχείς ρυθμούς σε επενδυτικό προορισμό…
Να υπογραμμίσουμε ό,τι αυτή τη στιγμή το τουρκικό τουριστικό κεφάλαιο εκδηλώνει ενδιαφέρον για μια σειρά επενδύσεων σε μαρίνες, λιμάνια, στην εστίαση και στα ξενοδοχεία. Αντίστοιχη διείσδυση δοκιμάζουν και οι Τουρκικές Αερογραμμές, μια από τις γοργότερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως, στοχεύοντας να μεταβάλουν την Ελλάδα σε υπο-κόμβο τους –ενώ αντίστοιχες προθέσεις έχουν εκδηλώσει και εταιρείες στην ακτοπλοΐα, θέλοντας να εκμεταλλευτούν την κατάρρευση της αντίστοιχης ελληνικής.
Η διείσδυση του τουρκικού κεφαλαίου σε αυτούς τους τομείς, αποσκοπεί στο να δημιουργήσει ένα κλειστό οικονομικό κύκλωμα τύπου «all-inclusive», που θα αξιοποιεί την χώρα μας ως «χώρο» και τοπίο, την ίδια στιγμή που θα διοχετεύει την τουριστική πρόσοδο στην τουρκική οικονομία. Ο δε αθέμιτος ανταγωνισμός των τουρκικών αερογραμμών, θα τείνει να λειτουργήσει ανασταλτικά ως προς την αποκατάσταση ενός δημόσιου εθνικού αερομεταφορέα, ενώ σειρά έχει μεσοπρόθεσμα και η ακτοπλοΐα.
Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν, ότι αναπόφευκτα μια επίταση της «οικονομικής συνεργασίας» των δύο χωρών, με δεδομένη την μεγάλη διαφορά οικονομικής δυναμικότητας, απειλεί να αποβεί εξαιρετικά επωφελής για την μία, και εξαιρετικά αρνητική για την άλλη πλευρά, με εξαίρεση μια μειοψηφία μεγάλων επιχειρηματιών των ξενοδοχείων και της εστίασης, καθώς και tour operators που κερδίζουν μεσολαβώντας σε αυτήν την άνιση σχέση, δηλαδή κερδίζουν από την υπονόμευση της οικονομικής αυτοδυναμίας της χώρας μας.