Πότε «Τσε» πότε Φιακάς ,προσωπείο… ντούμπλε φας!

Πότε «Τσε» πότε Φιακάς ,προσωπείο… ντούμπλε φας!

Ακούω πολλούς να λένε αυτές τις μέρες ότι ένα εξαιρετικά επιτυχημένο χιουμοριστικό video που ανάρτησε στο facebook ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του δημου Σικυωνίων , Μάρκος Λέγγας , ξεσκέπασε τους μύθους που έχουν καλλιεργηθεί για το λεγόμενο «κοινωνικό» πρόσωπο του του απερχόμενου δημάρχου , Σπύρου Σταματόπουλου.

To  video (δείτε ΕΔΩ) πραγματικά ήταν αποκαλυπτικό των προθέσεων Σταματόπουλου, σε ότι αφορά την διαχείριση του νερού.

Άλλοι πάλι ισχυρίζονται ότι το σύνθημα «το νερό είναι κοινωνικό αγαθό και όχι εμπόρευμα», που τον ακούσαμε να υπερασπίζετε στην απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων της ΔΕΥΑ Σικυωνίων , το είχε ακυρώσει στην πράξη , όταν απέρριψε το ψήφισμά τους στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο.

Και αυτό αλήθεια είναι.

Όπως ομολογουμένη αλήθεια είναι ότι ο Σταματόπουλος από το 2021 ήξερε ότι επέρχεται συγχώνευση των ΔΕΥΑ και το έκανε γαργάρα είτε γιατί πιστεύει ότι η πολιτική ειλικρίνεια είναι η ευγενέστερη μορφή βλακείας είτε  γιατί στο πίσω μέρος του μυαλού του θεωρεί πως μπορεί να γίνει leader αυτής της συγχώνευσης, που προφανώς θα γίνει με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.

Καθόλου τυχαίο δεν ήταν και το επαναλαμβανόμενο πολιτικό μότο του στην 31η Γενική Συνέλευση της ΕΔΕΥΑ  «Μετά το ΘΕΟ είμαστε ΕΜΕΙΣ » !

Δηλαδή η αφεντομουτσουνάρα του και η … φήμη του manager Φιακά!

Έτσι ,αφού δίνει ένα θεοκρατικό περιεχόμενο στον πολιτικό λόγο του ,να προσεγγίσει και το χριστεπώνυμο πλήρωμα εν όψει των εκλογών , βάζει τα πράγματα στις πολιτικές διαστάσεις που τον βολεύουν.

Καταρχάς περιπαίζει το κοινωνικό δικαίωμα του πολίτη να πίνει καθαρό και υγιεινό νερό από τις βρύσες του , λέγοντας πως το νερό , ως δώρο Θεού,  είναι φυσικό αγαθό που παραδίδεται στη πηγή ελεύθερα…στην κάθε Μαλάμω ,αν φυσικά διαθέτει  στάμνα ή θέλει να συναντήσει τον αγαπημένο της.

Στη συνέχεια αφού αυτοεπαινείται ,ελέω θεού, για να δώσει θάρρος στον εαυτό του να στείλει και άλλους λογαριασμούς στην εφορεία… μας λέει ότι το νερό το έφερε στο Κιάτο υπό τη σκιώδη μορφή του δημάρχου – Μωυσή αλλά θα το κάνει delivery στις βρύσες μας ο Φιακάς ως «εμπορικό αγαθό»…και δώρο μια μινιατούρα του Μαίανδρου!

Γιαυτό όχι μόνο δεν στέλνει από ‘κει που ήρθε το ορεσίβιο πρωτοπαλίκαρό του αλλά στα μουλωχτά ζητάει και κάνα σταυρό για πάρτη του ,μιας και τελευταία ταλαιπωρείται να υπερασπιστεί τη φήμη του…μέσω του δικηγόρου του Κορκονέα και του Λιγνάδη !

Συμπερασματικά , λοιπόν, ο Σταματόπουλος θα συνεχίσει να εργαλειοποιεί το νερό , καθότι διαχρονικά όχι μόνο δεν το θεωρεί δημόσιο αγαθό αλλά το λογαριάζει ως το πιο βασικό εμπόρευμα που παράγει εκλογική υπεραξία τόσο για τον ίδιο όσο και για το φαιό σινάφι του.

Με αυτή την πολιτική πραχτική θα πάει μέχρι τις κάλπες και των επερχόμενων εκλογών , άλλοτε ως αριστερός ψάλτης του Φιακά να ξορκίζει την νεοφιλελεύθερη ξηρασία στον κάμπο του Φενεού και άλλοτε με ψευτοεπαναστατική φρασεολογία επιχειρώντας να κολυμπήσει στα θολά νερά της λεγόμενης «ροζ παλίρροιας» του Κιάτου.

Αυτός είναι ο πολιτικός χαμαιλεοντισμός του Σταματόπουλου…

Πότε «Τσε» πότε Φιακάς ,προσωπείο… ντούμπλε φας!

Google+ Linkedin