Δεν έσκασε τ’ αφιόνι – Η δημοσιογραφική σοβαρότητα της φυλλάδας των “Σικυωνίων” πολιτών πάει περίπατο !
“Οι καταγγελίες είναι πολύ σοβαρές για να μείνουν στο επίπεδο της αοριστολογίας και της ανωνυμίας” αναφέρει στο τελευταίο του φύλλο το συλλογικό έντυπο των “Σικυωνίων”πολιτών,καταθέτοντας την άποψή του για το υπόμνημα που υπέβαλε ο Εμπορικός Σύλλογος Κιάτου ,στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κορίνθου και τον Λιμενάρχη Κορίνθου,σχετικά με τους όρους λειτουργίας της διοργάνωσης με γενικό τίτλο «Πολιτιστικό Πανηγύρι Κιάτου».
Προφανώς η οπτική γωνία από την οποία η συγκεκριμένη φυλλάδα βλέπει το «Πολιτιστικό Πανηγύρι Κιάτου» εμάς δεν μας αφορά. Εξάλλου ,κατά την γνώμη μας,δεν πρόκειται καν για άποψη που ενδεχομένως θα μπορούσε να θεωρηθεί εσφαλμένη – αλλά για προκατάληψη που επιεικώς διακατέχεται από ένα σχετικό σύνδρομο…υπερκουλτουρίασης !
- Να “βγαλουν στη σέντρα” το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σικυωνίων και το Λιμεναρχείο – θεωρώντας ότι σ’ αυτούς αποδίδει ο Εμπορικός Σύλλογος Κιάτου τις κατηγορίες για εσκεμμένα “παρελκυστικές πληροφορίες” και απόκρυψη στοιχείων.
- Να μάθουν δήθεν: “ποιοι είναι οι “διοργανωτές επιτήδειοι της αρπαχτής” που έδρασαν με την ανοχή και την συγκάλυψη των αρμοδίων…” !
- Άραγε ποιανών συμφέροντα υπερασπίζονται,όταν για το Kiato Balkan Festival εσκεμμένα διέσπειραν ψευδείς πληροφορίες ότι δήθεν ο Εμπορικός Σύλλογος Κιάτου αιτήθηκε από την “Μηκώνη” 12.000 ευρώ (δείτε ΕΔΩ την απόφαση 180/2017 του Δημοτικού Συμβουλίου Σικυωνίων ) και για το «Πολιτιστικό Πανηγύρι Κιάτου» ζητούν δήθεν να μάθουν : “ποιοι είναι οι “διοργανωτές επιτήδειοι της αρπαχτής” που έδρασαν με την ανοχή και την συγκάλυψη των αρμοδίων.” ;

- Για ποια αρπαχτή μιλάνε ,στο «Πολιτιστικό Πανηγύρι Κιάτου», όταν ολα τα Μουσικά Γεγονότα ( ιδιαίτερου κύρους) έγιναν με ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ – Χωρίς ο Δήμος Σικυωνίων να βάλει ούτε μια δεκάρα τσακιστή ;
- Για ποια αρπαχτή μιλάνε στο «Πολιτιστικό Πανηγύρι Κιάτου» όταν ΔΕΝ λειτούργησε καμιά καντίνα – ανταγωνιστικά στα παρακείμενα καταστήματα της πόλης – παρότι υπήρχε παραχώρηση χωρου ;
Μήπως θα έπρεπε και οι υπαίθριοι έμποροι να διαθέτουν δωρεάν την πραμάτεια τους ;