Αύριο Κυριακή 13 Νοεμβρίου τα οινοποιεία ανοίγουν τις πόρτες τους στο κοινό

Το κρασί είναι ένα διαβατήριο για να γνωρίσεις τον κόσμο, λένε. Μαθαίνεις για την ιστορία του τόπου, το κλίμα του, τις παραδόσεις του, τον πολιτισμό του, μαθαίνεις τους ανθρώπους του. Ένα τέτοιο ταξίδι μας καλούν οι Έλληνες οινοποιοί να κάνουμε μαζί με τα ελληνικά κρασιά, αύριο Κυριακή, με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Οινοτουρισμού.

Για πρώτη φορά σε αυτή τη διοργάνωση συμμετέχουν τα περισσότερα οργανωμένα οινοποιεία από πολλές περιοχές της Ελλάδας Κρήτη,Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κεντρική Ελλάδα, βόρεια Ελλάδα από τη Θράκη μέχρι την Ήπειρο και την Πελοπόννησο,με επίκεντρο την ευρύτερη οινοπαραγωγική ζώνη της Νεμέας (δείτε ΕΔΩ),αλλά και την  αμπελοοινική περιοχή της ορεινής Κορινθίας,όπου βρίσκεται το οινοποιείο Κτήμα Γκιούλη. 

«Φορούν τα καλά τους και περιμένουν τους επισκέπτες για να τους γνωρίσουν τον κόσμο τους, πώς καλλιεργείται το αμπέλι και πώς παράγεται το κρασί, να δοκιμάσουν, ν’ απολαύσουν και αν θέλουν να προμηθευτούν ιδιαίτερους οίνους», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιάννης Βογιατζής, πρόεδρος της Εθνικής Διεπαγγελματικής Αμπέλου και Οίνου, καλώντας εκδρομείς και καταναλωτές να τα επισκεφθούν. «Ο οινοτουρισμός στην Ελλάδα είναι σε φάση ανάπτυξης. Αυτό δείχνει η μεγάλη συμμετοχή οινοποιείων και η οργάνωση η οποία έχει επιτευχθεί από τον κλάδο και τις περιφερειακές οργανώσεις του, τους Δρόμους του Κρασιού δηλαδή, για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Οινοτουρισμού», αναφέρει ο κ. Βογιατζής.

«Ο οινοτουρισμός είναι ευκαιρία για μεγαλύτερη προβολή του κρασιού και της Ελλάδας. Επίσης, δεν είναι μόνο μία επίσκεψη στο κρασί. Είναι μια επίσκεψη σε μια περιοχή, άρα κάνει πολύ καλό και στην ύπαιθρο της χώρας», τονίζει ο Γιώργος Σκούρας, πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου (ΣΕΟ). «Όσο για τα οινοποιεία, έχει ενδιαφέρον από οικονομικής άποψης καθώς μπορούν να πουλήσουν το κρασί τους, ενώ κερδίζουν μεγάλη προβολή, τα ίδια τα κρασιά τους αλλά και το ελληνικό κρασί, γενικότερα», συμπληρώνει.

Google+ Linkedin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

*
*
*