Καραΐνδρου: Άγνοια και έλλειψη σεβασμού στην Τέχνη η επιλογή της μετριότητας για τον Εθνικό Ύμνο

Καραΐνδρου: Άγνοια και έλλειψη σεβασμού στην Τέχνη η επιλογή της μετριότητας για τον Εθνικό Ύμνο

Άγνοια και κυρίως έλλειψη σεβασμού απέναντι στην Τέχνη δείχνει σύμφωνα με την Ελένη Καραΐνδρου, η επιλογή της Αναστασίας Ζαννή να τραγουδήσει τον Εθνικό Ύμνο στη φιέστα της κυβέρνησης στην Ακρόπολη, ανήμερα της 25ης Μαρτίου, η οποία προκάλεσε πλήθος επικρίσεων από καλλιτέχνες και πολίτες.

Η παγκοσμίου φήμης ελληνίδα συνθέτης Ελένη Καραϊνδρου, σε ανάρτησή της στο facebook ποστάρει την μεγάλη Μαρία Κάλλας να ερμηνεύει , στις 19 Δεκεμβρίου 1958, τη Νόρμα του Μπελίνι στο Palais Garnier του Παρισιού και εκφράζει τη βαθιά της λύπη γιατί η Ελλάδα στην επέτειο των 200 χρόνων από την ανεξαρτησία της χώρας «πρόδωσε την καλλιτεχνική της υπόσταση σε παγκόσμια κλίμακα, εναποθέτοντας στα χέρια της μετριότητας τον υπέροχο εθνικό ύμνο που της χάρισαν τα κορυφαία της τέκνα, Διονύσιος Σολομός και Νικόλαος Μάντζαρος».

«Χρειάστηκαν 200 χρόνια για να προσφέρει η Ελλάδα τόσα λαμπρά ονόματα στη μουσική, την όπερα, την ποίηση την λογοτεχνία, το θέατρο, τον κινηματογράφο, την επιστήμη και μόνο λίγα λεπτά για να περάσει μια μέτρια εικόνα της στην ανθρωπότητα που δύσκολα θα την σβήσει η Ιστορία. Λυπάμαι τόσο πολύ που δεν επελέγει μια ελληνική φωνή από αυτές που σήμερα δοξάζονται στις όπερες του κόσμου ή μια μικρή μεικτή χορωδία από την ΕΡΤ ή ακόμη η αγγελική φωνή ενός παιδιού για να αποδοθεί ο εθνικός μας ύμνος» σημειώνει χαρακτηριστικά.

Google+ Linkedin