Τι ήταν τελικά η πολυδιαφημιζόμενη «7η Πανελλήνια Έκθεση Κορινθία 2016» ;

Τι ήταν τελικά αυτή η πολυδιαφημιζόμενη «7η Πανελλήνια Έκθεση Κορινθία 2016» πέρα από το one man show του κ. Νανόπουλου ;

Ποιο  κοινωνικό – πολιτιστικό  και οικονομικό αποτύπωμα άφησε η συγκεκριμένη Έκθεση στη τοπική κοινωνία της Κορινθίας ;Τι προσέφερε στην οικονομία της περιοχής ; Σε τι ωφελήθηκε ο  καταναλωτής που την επισκέφθηκε ;

Μήπως στην πραγματικότητα η πολυδιαφημιζόμενη «7η Πανελλήνια Έκθεση Κορινθία 2016»  ήταν περισσότερο επιφορτισμένη  με το  καθήκον να κάνει ένα επικοινωνιακό «ρεκτιφιέ» στον πολιτικό Βασίλη Νανόπουλο,παρά να στηρίξει τις  τοπικές επιχειρήσεις,εστιάζοντας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και στις ενδεχόμενες δυνατότητές  τους να καινοτομούν και να μετασχηματίζονται, παράγοντας προστιθέμενη αξία και στις τοπικές κοινωνίες ;

Το ότι η πολυδιαφημιζόμενη Έκθεση  ήταν  επιφορτισμένη να κάνει επικοινωνιακό «ρεκτιφιέ» στον κ. Νανόπουλο ,κατά την προσωπική μας εκτίμηση, το έδειξε και η «ιλουστρασιόν» πολιτική πασαρέλα που στήθηκε στα εγκαίνια της Έκθεσης,για να εξασφαλίσει λίγες πολιτικές φωτογραφίες στον «τσαλακωμένο» πρόεδρο του Επιμελητηρίου Κορινθίας.

Ο κ. Νανόπουλος ως έμπειρος manager που, παρότι σε όλη του τη ζωή  εργάστηκε για την παγκοσμιοποίηση των αγορών, δεν πρόκανε να μάθει τους Κινέζους να τρώνε σοκολάτα…ήξερε την πολύ περιορισµένη έως ανύπαρκτη θεματική ουσία του project  αυτής της έκθεσης,γιαυτό και θέλησε να μας «χρυσώσει το χάπι»  με  «ιλουστρασιόν» εγκαίνια…πουλώντας μας «αέρα κοπανιστό»…με τις «αυθεντίες» της πολιτικής σε ρόλο γλάστρας !

Αν ρίξετε μια ματιά στο παζλ των εκθετών ΕΔΩ θα διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι ότι η  φιλοσοφία της «επιχειρηματικής ιδέας Νανόπουλου» με τίποτα δεν παρέπεμπε σε ένα  τεκμηριωμένο σχεδιασμό δράσεων,που δυνητικά να αποτελέσουν τον πυρήνα της καινοτομίας και της εξωστρέφειας των τοπικών επιχειρήσεων,που μπορούν να σταθούν στον ανταγωνισμό.

Η  πρεμούρα που όλο το προηγούμενο διάστημα διακατείχε τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου,να επικοινωνήσει  ότι μπορεί να είναι αξιόμαχος πολιτικός αντίπαλος του Πνευματικού,τον έσπρωξε να υιοθετήσει ένα πρωτότυπο εκθεσιακό αχταρμά…όπου συναντούσες ενδιαφέρουσες τοπικές επιχειρήσεις που προμοτάριζαν τα προϊόντα τους,κάπου ανάμεσα σε επιδοτούμενους παζαριώτες, που πωλούσαν την πραμάτεια τους ή  σε  “σειρήνες”  του Multi Level Marketing ,που με πολύ μπλα μπλα μπλα… ζητούσαν συνεργάτες για τις ανάγκες της «πυραμιδικής απάτης» που εκπροσωπούσαν!

Που ήταν αλήθεια ο «γαστρονομικός πατριωτισμός» και η αυτοδιοικητική κουλτούρα του κ. Νανόπουλου; 

Σύμφωνα με όσα διαχέονται η «7η Πανελλήνια Έκθεση Κορινθία 2016»  φιλοξένησε  ατελώς την κάθε κουτσή Μαρία…πόσο θα κόστιζε να φιλοξενήσει και  μια άτυπη διαδημοτική σύμπραξη ,που να αφορά το αναξιοποίητο πολιτιστικό απόθεμα της Κορινθίας ;

Ποιος  πολιτικός κομπλεξισμός  εμπόδισε τον  κ. Νανόπουλο να  φιλοξενήσει, στην καρδία της Έκθεσης,ένα  αξιοπρεπές διαδημοτικό θεματικό κέντρο ,που να αναδείκνυε την φιλοσοφία της  ομαδοποιημένης διαχείρισης των παραδοσιακών τοπικών προϊόντων και το πως αυτά  θα μπορούν να δημιουργήσουν μία ιδιαίτερη και διακριτή γαστρονομική ταυτότητα,ώστε να συμβάλλουν δυναμικά στη δημιουργία μιας νέας εικόνας τόπου, η οποία θα μπορούσε ενδεχομένως να αποτελέσει τη βάση για ένα νέο Κορινθιακό brand name ;

Google+ Linkedin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

*
*
*