Τι έδειξε η συνέντευξη Μουρίκη στο Super TV ;
Χωρίς να γνωρίζουμε τις επικοινωνιακές στρατηγικές του κ. Μουρίκη ,η πρώτη τηλεοπτική του συνέντευξη ,στον εκδότη της εφημερίδας «Σήμερα», Θύμιο Κάππο,μας έδωσε την γενική εντύπωση ότι ο επικεφαλής του συνδυασμού ” Δύναμη Επιχειρηματικής Προόδου” πήγε στο Super TV «διαβασμένος». να ρίξει τις πρώτες “γέφυρες” εν όψει της κρίσιμης μάχης της 10ης του Δεκέμβρη…
Τουτέστιν μεθερμηνευόμενο – σε πρώτη ανάγνωση – η ” Δύναμη Επιχειρηματικής Προόδου” βαίνει προς μια προεκλογική εκστρατεία που – ελέω εκλογικού νόμου – θα είναι χαμηλών πτήσεων…
Είναι όμως έτσι ή αν προχωρήσουμε σε μια περαιτέρω ανάλυση των επιμέρους στοιχείων της συνέντευξης του Σωτήρη Μουρίκη (δείτε το video) θα διαπιστώσουμε ότι ο επικεφαλής του συνδυασμού ” Δύναμη Επιχειρηματικής Προόδου” είναι αποφασισμένος να το παίξει « όλα ή τίποτα » – επιχειρώντας ένα «άνοιγμα προεκλογικής εκστρατείας» βασισμένο «όχι σε τιμωρητική και διαιρετική λογική» , αλλά στην πραγματική ανάγκη έκφρασης και υπεράσπισης των συμφερόντων της τοπικής επιχειρηματικότητας ;
Όταν ο κ. Μουρικής λέει ότι “δεν θέλουμε τον επιχειρηματία εγκλωβισμένο στα προβλήματά του και το επιμελητήριο “ιδιοκτησία” μιας κάστας επιχειρηματιών”… ηλίου φαεινότερο είναι πως εννοεί ότι το τοπικό επιχειρείν χρειάζεται νέα «καύσιμα» για να κινηθεί υψηλότερα… και παράλληλα καταδεικνύει ότι μέχρι τώρα «πίσω από κλειστές πόρτες» του Επιμελητηρίου έγιναν τεράστια λάθη…
Παράλληλα,ο κ. Μουρίκης υπεραμύνθηκε της άποψής του ότι τα Επιμελητήρια είναι και συνδικαλιστικός θεσμός,τονίζοντας ότι σήμερα σε συνθήκες βαθιάς και πρωτόγνωρης οικονομικής κρίσης χρειαζόμαστε διοικούντες μπροστάρηδες και όχι μόνο αξιόπιστους συνομιλητές των εκάστοτε κυβερνήσεων…
Συνεπώς, ο επικεφαλής του συνδυασμού ” Δύναμη Επιχειρηματικής Προόδου” κατέθεσε στο Super TV μια «δέσμη ιδεών» που αφενός στηρίζεται σε μια νέα ποιότητα του θεσμικού ρόλου του Επιμελητηρίου και αφετέρου θεωρεί αναγκαία και επιθυμητή την “αρμονική συνεργασία” όλων των επιμελητηριακών παρατάξεων…
Προφανώς αυτή η «δέσμη ιδεών» δεν “χαϊδεύει” αυτιά και σαφέστατα δεν καταπιάνεται με “μερεμέτια” συνεργασίας….σαν να κουβαλάει νερό με το κοφίνι !
Πως όμως μπορεί να επιτευχθεί αυτή η “αρμονική συνεργασία” όταν προεκλογικά όχι μόνο δεν διαφαίνεται ένα συγκροτημένο πλαίσιο μετεκλογικής συνεργασίας – αντιθέτως παρατηρείτε το θλιβερό φαινόμενο,άλλοι να ικετεύουν τον Διονύσιο να τους “χειροτονήσει” προέδρους του Επιμελητηρίου… και άλλοι να χρησιμοποιούν ποικιλόμορφα κανάλια χειραγώγησης προκειμένου “να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα”!
Μήπως τελικά είναι η ώρα να δούμε τους επικεφαλής των επιμελητηριακών παρατάξεων «Ενώπιος Ενωπίω» στα πάνελ των τοπικών τηλεοπτικών σταθμών ;
Άξιο υπογράμμισης είναι ότι σύμφωνα με τον επιμελητηριακό νόμο πρόεδρος του Επιμελητηρίου ανακηρύσσεται ο επικεφαλής του συνδυασμού που συγκέντρωσε την απόλυτη πλειοψηφία ( 50%+1 ) – Διαφορετικά ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου εκλέγεται από το διοικητικό συμβούλιο, μεταξύ των επικεφαλής των συνδυασμών που συμμετέχουν σε αυτό…