Στη δημοσιότητα η λίστα των ΜΜΕ που συμμετείχαν στο “φαγοπότι” του «Μένουμε Σπίτι»
Μετά την δριμύτατη κριτική που άσκησε συνολικά η αντιπολίτευση για την κατανομή των κονδυλίων της καμπάνιας “Μένουμε Σπίτι” η κυβέρνηση έδωσε τελικά στη δημοσιότητα τη σχετική λίστα των ΜΜΕ που συμμετείχαν στο ενημερωτικό “φαγοπότι” της αναδόχου… γλείφοντας το κόκκαλο!
Δείτε την πλήρη λίστα ΕΔΩ
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας υπερασπίστηκε την καμπάνια, λέγοντας ότι: «Οι έκτακτες και επείγουσες καταστάσεις επέβαλαν την άμεση ενεργοποίηση σχεδίου ενημέρωσης απο την κυβερνηση, την εκπόνηση του οποίου ανέθεσε σε ανάδοχο που διέθετε τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό για να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά».
Πάντα μπροστά μας αυτές οι “έκτακτες” και “επείγουσες” καταστάσεις για… απευθείας στον ανάδοχο !
Υπενθυμίζεται ότι το ΚΚΕ επανειλημμένα έχει τονίσει ότι : «τα μηνύματα που σχετίζονται με την προστασία της δημόσιας υγείας, πόσω μάλλον με μια πανδημία, θα πρέπει να είναι δωρεάν και να μην μεταδίδονται με όρους διαφημιστικής καμπάνιας. Σε κάθε περίπτωση η όποια δαπάνη για πληρωμή διαφήμισης στα ΜΜΕ θα πρέπει να γίνεται με όρους πλήρους διαφάνειας και αντικειμενικών κριτηρίων, χωρίς απαράδεκτους αποκλεισμούς και χωρίς επιδότηση ανύπαρκτων μέσων, που παραπέμπει σε συναλλαγή»