Σε ποιον «προπονητή » θέλει να δείξει την αξία του ο δήμαρχος Κορινθίων;

Σε ποιον «προπονητή » θέλει να δείξει την αξία του ο δήμαρχος Κορινθίων;

Ακόμη δεν στέγνωσε το μελάνι απο την δήλωση του κ. Σταυρέλη περί «ροτέισον» στις αντιδημαρχίες και οι παραιτήσεις των Δημήτρη Μανωλάκη και Γεωργίας Στριμενοπούλου αναζωπύρωσαν την φημολογία ότι «κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας».

Οι κακές γλώσσες λένε ότι ο δήμαρχος Κορινθίων έχει γίνει όμηρος διαπλεκόμενων συμφερόντων που θέλουν να ελέγχουν τους πάντες και τα πάντα στο μέγαρο της Κολιάτσου.

Άλλοι πάλι συνδέουν τη στάση των «καρατομημένων » με τις Επιμελητηριακές εκλογές και την διαφαινόμενη πιθανότητα επανεμφάνισης του κ. Λουζιώτη , μετά απο πολλά χρόνια , ως αντίθετου πόλου στα αυτοδιοικητικά της Κορίνθου.

Αυτό το ενδεχόμενο λογικό είναι να ανησυχεί και τον πρώην δήμαρχο Βασίλη Νανόπουλο , που ως γνώστης της «καλής χημείας» δείχνει να ανεβάζει αντιπολιτευτικές στροφές και σε αρκετά ζητήματα , όπως για παράδειγμα η σύμβαση αποκομιδής απορριμμάτων από ιδιώτη , βγαίνει από τ’ αριστερά του δημάρχου που αμήχανα επιλέγει να πολώσει το κλίμα μιλώντας για “ενωμένες παρατάξεις της μειοψηφίας”.

Τελικά τι ισχύει με την δημοτική ομάδα Σταυρέλη ;

Το ροτέισον όπως γνωρίζουμε απο το ποδόσφαιρο έχει νόημα όταν ο προπονητής θέλει να ξεκουράσει τα ατού της μονάδας στα εύκολα παιχνίδια και παράλληλα να δώσει ευκαιρίες στους « παγκίτες » να δείξουν την αξία τους…

Στην περίπτωση του κ. Μανωλάκη όμως δεν είδαμε κάποιο «παγκίτη » να παίρνει τη θέση του – αλλά είδαμε το συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο να το κρατά ο ίδιος ο κ. Σταυρέλης – παρά τις επανειλημμένες περί του αντιθέτου δηλώσεις του ότι θα είναι μόνο δήμαρχος!

Εύλογα λοιπόν αυτή η διαχείριση απο πλευράς δημάρχου Κορινθίων γεννά συγκεκριμένα ερωτήματα:

Με βάση τη συλλογιστική του ροτέισον  σε ποιον «προπονητή » θέλει να δείξει την αξία του ο κ. Σταυρέλης ;

Η ετερόκλητη ομάδα του γιατί κατάφερε σε έναν μόλις χρόνο θητείας να βρίσκεται στην επικίνδυνη ζώνη της διάσπασης;

Θα τη σώσει άραγε το ροτέισον ή θα επιβεβαιώσει ότι το «ου γαρ συγχρώνται Ιουδαίοι Σαμαρείταις» δεν ειπώθηκε άνευ λόγου;

Google+ Linkedin