Marc Jacobs: Ένα σπασμένο τζάμι δεν είναι βία. Ο ρατσισμός είναι βία

Marc Jacobs: Ένα σπασμένο τζάμι δεν είναι βία. Ο ρατσισμός είναι βία

Στην Αμερική οι διαμαρτυρίες συνεχίζονται και ιδιαίτερα μετά τα προκλητικά μηνύματα του Donald Trump, έχουν ένταθεί ακόμα περισσότερο. Η δολοφονία του George Floyd την περασμένη Δευτέρα σόκαρε την κοινή γνώμη και έτσι, όχι μόνο η μαύρη κοινότητα, αλλά και χιλιάδες άλλοι πολίτες σε διάφορες πόλεις, έχουν βγει στους δρόμους και διαδηλώνουν κατά της αστυνομικής βίας και του ρατσισμού.

Καθώς οι διαμαρτυρίες εντείνονται πολλά Μέσα μεταδίδουν πως μερίδα διαδηλωτών λεηλατούν τα πολυτελή καταστήματα σε διάφορες περιοχές, όπως το Rodeo Drive του Los Angeles και το Soho της Νέας Υόρκης. Την ίδια στιγμή οι ίδιοι οι οίκοι έχουν φροντίσει να επικεντρωθούν στα αντιρατσιστικά μηνύματα δεν δίνουν κανένα βάρος στις όποιες καταστροφές.

Ο Marc Jacobs έκανε την πιο έντονη πολιτική δήλωση ανεβάζοντας μία εικόνα από τη δική του boutique στο Los Angeles, όπου οι διαδηλωτές έσβησαν το όνομά του και έγραψαν αυτά των Sandra Bland και George Floyd.

View this post on Instagram

#BLACKLIVESMATTER @surjnyc

A post shared by Marc Jacobs (@themarcjacobs) on

“Μια ζωή δεν μπορεί να αντικατασταθεί. Οι ζωές των μαύρων έχουν σημασία” έγραψε στη λεζάντα του post στο επίσημο Instagram του label που υπογράφει. Λίγο αργότερα έκανε repost την εικόνα αυτή και στον προσωπικό του λογαριασμό και ανέβασε ακόμα μία με ένα πιο έντονο και σαφές μήνυμα.

“Ποτέ μην τους αφήσετε να σας πείσουν ότι ένα σπασμένο τζάμι ή μιας περιουσίας είναι βία. Η πείνα είναι βία. Το να μην έχεις σπίτι είναι βία. Ο πόλεμος είναι βία. Το να ρίχνεις βόμβες σε ανθρώπους είναι βία. Ο ρατσισμός είναι βία. Η ανωτερότητα της λευκής φυλής είναι βία. Το να μην έχεις ιατροφαρμακευτική περίθαλψη είναι βία. Το να μολύνεις το νερό για το κέρδος είναι βία. Οι περιουσίες μπορούν να αντικατασταθούν, οι ανθρώπινες ζωές όχι.”

Το WWD που μεταδίδει λεπτομερώς τις καταστροφές στις πολυτελείς boutiques των οίκων, έχει δεχτεί έντονες επικρίσεις. Την ίδια στιγμή το Business of Fashion καλεί με άρθρο του τη βιομηχανία της μόδας να κάνει πολύ περισσότερα από το να μιλήσει απλώς για το ρατσισμό, ενώ η ομάδα του Fashionista.com επέλεξε χθες να μη δημοσιεύσει άρθρα για να “δώσει περισσότερο χώρο στη συζήτηση για τα πρόσφατα γεγονότα”.

Google+ Linkedin