Για 45 εκατ. ευρώ στους Ιταλούς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στην ιταλική εταιρεία κρατικών σιδηροδρόμων Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. , που οδεύει προς… ιδιωτικοποίηση, περνά έναντι 45 εκατ. ευρώ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ.


Το ΤΑΙΠΕΔ υποστηρίζει ότι στη σημερινή συνεδρίαση «έλαβε υπόψη την θετική εισήγηση των συμβούλων του για την εγκυρότητα της υποβληθείσας προσφοράς, τις αποτιμήσεις, που εκπόνησαν 2 διαφορετικοί ανεξάρτητοι αποτιμητές και τη θετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων».
Ο φάκελος του διαγωνισµού θα υποβληθεί άµεσα στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυµβατικό έλεγχο, η δε σύµβαση αγοραπωλησίας µετοχών θα υπογραφεί µετά την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων από τις αρµόδιες αρχές. Η Επενδυτική Τράπεζα της Ελλάδος και η Kantor ενήργησαν ως χρηµατοοικονοµικοί σύµβουλοι, οι Μ&Π Μπερνίτσα και Hogan Lovells ως νοµικοί σύµβουλοι και η Louis Berger ως τεχνικοί σύµβουλοι, για λογαριασµό του ΤΑΙΠΕΔ.
Θεωρείται βέβαιο ότι θα ακολουθήσει η προκήρυξη νέου διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ, της εταιρείας που έχει την ευθύνη συντήρησης του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού.

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Το 2013 ο ΣΥΡΙΖΑ, δια στόματος του κ. Σταθάκη, χαρακτήριζε “ξεπούλημα” τα 300.000.000 ευρώ που αξίωνε η τότε Κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Μετά από 18 μήνες η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που με την καταστροφική της πολιτική και την απαράδεκτη καθυστέρηση οδήγησε σε απαξίωση την περιουσία του Δημοσίου, έρχεται σήμερα και πουλάει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 45.000.000 ευρώ. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο ορισμός της προκλητικής εξαπάτησης, της αναξιοπιστίας και της ανικανότητας, που κοστίζει ακριβά στον ελληνικό λαό».

Το Ποτάμι αναφέρει σε ανακοίνωσή του ότι η ιστορία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτυπώνει όλη την παράνοια που ζούμε στη χώρα. «Πριν από 2 χρόνια, όταν επρόκειτο να ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία, ο κ. Σταθάκης κι ο ΣΥΡΙΖΑ έβρισκαν προκλητικά χαμηλό το τίμημα των 300 εκατ. ευρώ. Σήμερα και αφού οι διάφορες επιδοτήσεις έχουν στοιχίσει στον Έλληνα φορολογούμενο 750 εκατ. ευρώ, η εταιρεία πωλείται για 45 εκατ. ευρώ. Ποιός πληρώνει τη διαφορά των επιδοτήσεων που δόθηκαν και των 245 εκατομμυρίων που δεν εισπράχθηκαν; Όχι φυσικά, τα στελέχη της κυβέρνησης, αλλά αυτοί που πληρώνουν πάντα. Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ο μόνος τρόπος ανάπτυξης της εταιρείας. Κι αν είχε γίνει στο χρόνο που έπρεπε τα οφέλη θα ήταν πολύ μεγαλύτερα», επισημαίνει το Ποτάμι.

Google+ Linkedin