Και εγένετο… “Δύναμη Επιχειρηματικής Προόδου”
Την Δευτέρα 14 Αυγούστου, παραμονή της Παναγίας, επέλεξαν οι συνιδρυτές της επιμελητηριακής παράταξης “Δύναμη Επιχειρηματικής Προόδου” να ανακοινώσουν και επίσημα την απόφασή τους να διεκδικήσουν με αξιώσεις τα ηνία του Επιμελητηρίου Κορινθίας.
Το κείμενο βάσης ,πάνω στο οποίο στηρίχτηκε ο εισαγωγικός λόγος του επικεφαλής της νέας επιμελητηριακής παράταξης,Σωτήρη Μουρίκη ,αλλά και η τοποθέτηση του προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Κορίνθου,Βασίλη Γεώργαρη, δείχνουν ότι η “Δύναμη Επιχειρηματικής Προόδου” έχει θέσει ως πρώτο στόχο να αναδείξει κάθε παράμετρο που θα συνεισφέρει στην πλήρη αποτύπωση των αναπτυξιακών δυνατοτήτων του νομού ,προκειμένου να προχωρήσει στην χάραξη μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής πρότασης με θετικό πρόσημο στην υποστήριξη του τοπικού επιχειρείν.
Χαρακτηριστική ήταν η αναφορά του κ. Μουρίκη στις start up επιχειρήσεις,που αν μη τι άλλο δείχνει ότι ο νέος συνδυασμός διαπνέεται από μια κουλτούρα καινοτομίας που δυνητικά μπορεί να δημιουργήσει στο Επιμελητήριο τις απαραίτητες δομές ολοκληρωμένης υποστήριξης και mentoring ,ειδικά για τους νέους επιχειρηματίες που έχουν καινοτόμες ιδέες και ασφαλώς δικαιούνται να βρίσκουν γρήγορα και εύκολα το δρόμο της υλοποίησης και ενδεχομένως της επιτυχίας στην αγορά.
Σε ερώτηση – σχόλιο του δημοσιογράφου Νίκου Νικολόπουλου σχετικά με την προσφώνηση ” Αγαπητά ΜΜΕ,” που αναφερόταν στην πρόσκληση που απέστειλε το Γραφείο Τύπου της νέας επιμελητηριακής παράταξης στα τοπικά ΜΜΕ και κατά τον ερωτώντα ενδεχομένως να “παρεξηγήθηκε”,ο κ. Μουρίκης σήκωσε το γάντι …λέγοντας πως : είναι απόλυτα φυσιολογικό μια νέα Επιμελητηριακή Κίνηση να έχει φιλική διάθεση προς τα τοπικά ΜΜΕ ,που εξάλλου είναι και μέλη του Επιμελητηρίου,χωρίς κατ΄ ανάγκη να επιζητεί και την μεροληπτική τους προσέγγιση,αλλά την εποικοδομητική τους κριτική.