Αυτή η μιντιακή επικοινωνία “Πνευματικού” είναι πιο επικίνδυνη και από φασιστική παραφυάδα…
Σε προηγούμενη ανάρτησή μας με τίτλο : Ο Αλέκος δεν αντιλαμβάνεται ότι κάλλιο να σου βγει το μάτι παρά το όνομα «ΦΑΣΙΣΤΑΣ» ;είχαμε υπογραμμίσει ότι “τις προσκλήσεις των εκδηλώσεων ως είθισται τις υπογράφουν οι διοργανωτές και όχι όσοι ,ενδεχομένως από “αφελή” ευγένεια ή ακόμα και από πολιτική υστεροβουλία,προσφέρουν αβασάνιστα την αιγίδα τους,χωρίς ούτε καν να γνωρίζουν το περιεχόμενό της ή το πάνελ των ομιλητών…”
Η υπογράμμιση είχε γίνει γιατί ειλικρινά πιστεύαμε ότι ο δήμαρχος της Κορίνθου δεν μπορεί στα καλά του καθουμένου να έχει ώς πρότυπο τη Μαρί Λεπέν ή τους ντόπιους οπαδούς της,που αύριο διοργανώνουν την φασιστοημερίδα με τίτλο «Από την αποδόμηση του βιολογικού φύλου των εφήβων, στη χειραγώγηση μιας άβουλης κοινωνίας».
Μάλιστα είχαμε αναδημοσιεύσει και την ανάρτηση του κ. Δημήτρη Πατέλη,που ακύρωσε την συμμετοχή του στην περί ης ο λόγος φασιστοημερίδα,γιατί δεν ήθελε να συμμετέχει σε ένα πάνελ ομιλητών ακροδεξιάς κοπής με φασίζουσες ή/και φασιστικές προεκτάσεις…όπως έγραφε ΕΔΩ
Όσα,περί πάνελ ομιλητών,διαπίστωσε ο κ. Πατέλης προφανώς όφειλε να τα γνωρίζει τόσο η δημοτική πλειοψηφία του Δήμου Κορινθίων ,όσο και ο δήμαρχος Κορινθίων,αλλά και όσοι αυτοβούλως (;) έχουν αναλάβει την μιντιακή επικοινωνία του,προσπαθώντας να εθίσουν την κοινή γνώμη σε μία κουλτούρα ανεκτικότητας.
Κατά την προσωπική μας άποψη αυτή η μιντιακή επικοινωνία (του δημάρχου ; ) είναι πιο επικίνδυνη και από τη φασιστική παραφυάδα ,που αύριο διοργανώνει την παραπάνω φασιστοημερίδα.
Αναφέρομαι στην αρθρογραφία του πρώην πολιτευτή και νυν τοπικού δημοσιογράφου κ. Γιάννη Λάμπρου (δείτε ΕΔΩ),μόνο και μόνο γιατί οι αντίπαλοι του κ. Πνευματικού ισχυρίζονται ότι είναι στενός συνεργάτης του δημάρχου Κορινθίων – Εμείς τον θυμόμαστε ως πολιτευτή που ξεκίνησε την διαδρομή του από την «αριστερή τάση» του λεγόμενου πατριωτικού ΠΑΣΟΚ και συνέχισε στο επίσης πατριωτικό Δημοκρατικό Κοινωνικό Κίνημα (ΔΗΚΚΙ) του Δημήτρη Τζοβόλα.
Έκτοτε είχαμε χάσει τα “δημοκρατικά” ίχνη του.. και μόλις σήμερα ενημερωθήκαμε ότι βάλθηκε αμέτι μουχαμέτι να πείσει τους Κορίνθιους ότι ο δήμαρχός τους έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να θέτει υπό την αιγίδα του όποιες εκδηλώσεις γουστάρει…χωρίς κατ’ ανάγκη να εκφράζει άποψη για το θέμα !
Στέκομαι στο «ρητορικό ερώτημα» του κ. Λάμπρου « Η αιγίδα του δήμου σε μία επιστημονική εκδήλωση σημαίνει ότι ο δήμος εκφράζει άποψη για το θέμα; »
Γιατί ο κ. Λάμπρου αποσιωπά ότι ο Δήμος Κορινθίων ήδη έχει εκφράσει ταυτόσημη άποψη με το φασιστότσουρμο που υπέβαλε το σχετικό αίτημα (δείτε ΕΔΩ) και μάλιστα έχει αποδεχθεί – κατά πλειοψηφία – να θέσει υπό την αιγίδα του την συγκεκριμένη φασιστοημερίδα ;
Τελικά, ποιον θέλει να πείσει ο κ. Λάμπρου ; Τους Κορίνθιους ότι ο δήμαρχος είναι φασίστας ή τον Αλέκο να παίξει μπελαλίδικα τις επερχόμενες εκλογές ;
Δεν γνωρίζει ο κ. Λάμπρου ότι η συγκεκριμένη φασιστοημερίδα πραγματεύεται τις σκοταδιστικές και ακροδεξιές αντιλήψεις,που κυοφορούνται από το φασιστότσουρμο που εσχάτως ανακάλυψε ότι δεν είναι πρόβατα και «ιδιοκτησία του κάθε αυτόκλητου φυρερίσκου» ;
Τι σημαίνει όμως η φράση: «Υπό την αιγίδα»;
Η φράση «υπό την αιγίδα» σημαίνει «υπό την προστασία» και «ταξίδεψε» από την Αρχαία Ελλάδα στη σύγχρονη εποχή πάντα με την έννοια της προστασίας.
Αιγίδα κατά την μυθολογία, λεγόταν και η δερμάτινη ασπίδα του Δία την οποία δάνειζε μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις στα πιο αγαπημένα του παιδιά, την Αθηνά και τον Απόλλωνα…
Ας διαλέξει λοιπόν ο κ. Λάμπρου….Ή ο δήμαρχος Κορινθίων θέλει να προστατέψει την αυριανή φασιστοημερίδα από τους δημοκράτες Κορίνθιους ή το φασιστότσουρμο είναι από τα πιο αγαπημένα παιδιά του Αλέκου Πνευματικού.