Προς τι ο «αφηνιασμένος αγώνας» του Νικολάκη κατά Σταματόπουλου και Καραχάλιου ;

Προς τι ο «αφηνιασμένος αγώνας» του Νικολάκη κατά Σταματόπουλου και Καραχάλιου ;

Το  “1ο διεθνές συνέδριο στο Λουτράκι για τα υδατοδρόμια” επέλεξε  ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Νίκος Παπαβασιλείου για να  α ν α δ υ θ ε ί  στην προεκλογική επικαιρότητα του σαββατοκύριακου ως το «πρώτο βιολί» της  συμπαθούς  δημοτικής ομάδας του Κώστα Σαρχάνη,που μπορεί και να  διαφωνεί με τα “μετέωρα” βήματα του Νικολάκη…

“Αυτα που ο δήμαρχος Κιάτου και ο κύριος Καραχαλιος πεταξαν στον κάλαθο των αχρήστων… Πολυ πριν τα ξεκινήσει το λουτρακι… Και τωρα δεσμευομαστε με τον Κώστας Σαρχάνης ότι θα πράξουμε” γράφει στο facebook ο νεαρός υποψήφιος  ενδεχομένως για να μπερδεύεται ο κόσμος και να μην καταλαβαίνει τι ακριβώς εννοεί ο Νικολάκης !

 

Τι εννοεί ο ποιητής… 

Εννοεί ότι το συνέδριο που έγινε 15 & 16 Μάρτη  στο Καζίνο Λουτρακίου θα μπορούσε να γίνει στο Κιάτο ,που  αντικειμενικά δεν υπάρχουν οι υποδομές να φιλοξενήσουν ένα διεθνές συνέδριο ή μήπως εννοεί ότι ο παρευρισκόμενος Παναγιώτης Καραχάλιος ως δυνητικά υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας θα μπορούσε να είχε προλάβει την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και να είχε τρέξει μια νομοθετική καινοτόμο δράση για τα υδατοδρόμια,που αντίστοιχο θεσμικό πλαίσιο δεν υπάρχει  σε καμία χώρα της Ευρώπης ;

Εμείς να δεχθούμε ότι η  κρίση των τελευταίων ετών έχει αναγάγει τον λαϊκισμό σε κυρίαρχο πολιτικό φαινόμενο,μήπως όμως ο λαϊκισμός του κ.Παπαβασιλείου πρέπει να κατανοείται και ως «σύμπτωμα» μιας διαταραγμένης σχέσης, της διευρυνόμενης απόστασης που έχει  με την ελληνική νομοθεσία και κατά προέκταση με την αυτοδιοικητική πραγματικότητα ;

Προφανώς ο κ. Παπαβασιλείου γνωρίζει ότι μέχρι τον περασμένο Σεπτέμβρη ( ν. 4568/2018) δεν υπήρχε Κανονισμός για τη λειτουργία των υδροπλάνων, δηλαδή, για ένα μέσο, που στη θάλασσα κινείται με τους κανονισμούς που έχει η ακτοπλοΐα, τα πλοία, ενώ στον αέρα με τους, κανονισμούς που διέπουν την αεροπλοΐα.

Προς τι λοιπόν ο χωρίς βάση «αφηνιασμένος αγώνας» του Νικολάκη κατά Σταματόπουλου και Καραχάλιου ;

Τώρα,σε ότι αφορά «τα θέματα υδατοδρομίων»,τα υδατοδρόμια είναι μία μορφή μεταφορών, όχι για  τις καθημερινές ανάγκες των Σικυωνίων πολιτών, αλλά για μπίζνες που απευθύνονται σε υψηλά οικονομικά στρώματα στην τουριστική βιομηχανία. Γι’ αυτό και στο 1ο διεθνές συνέδριο στο Λουτράκι οι συμμετέχοντες  μίλησαν για την εξυπηρέτηση της τουριστικής βιομηχανίας και όχι για να θεραπεύσουν το αίσθημα απομόνωσης των ορεινών, που  διατείνεται (ΕΔΩ) ο κ. Λέγγας… πιθανά αισθανόμενος ως ντίλερ των επιχειρηματιών που καλοβλέπουν μια χρηματοδοτούμενη μπίζνα στο πλαίσιο των «στρατηγικών επενδύσεων» γιατί πολύ απλά θέλουν σίγουρα κέρδη,χωρίς βεβαίως με το νέο νόμο να αναλαμβάνουν και το βάρος της δημιουργίας υδατοδρόμιου, της υποδομής συντήρησης κ.λπ.. 

Συνεπώς η τουριστική “ανάπτυξη”  που προσπαθεί να λανσάρει και ο εκλεκτός της Bayer δεν είναι κάτι το ουδέτερο,αλλά έρχεται και δένει με την γενικότερη κουλτούρα του  businessman  Μάρκου Λέγγα που στοχεύει να μεταλλάξει τον Δήμο Σικυωνίων σε κοινή Ανώνυμη Εταιρεία,που θα χρηματοδοτείται από κοινοτικά προγράμματα και τον κρατικό προϋπολογισμό.

 

 

Google+ Linkedin